Factorio - patch 1.1 naprawia wszystkie dotychczasowe błędy
Na oficjalnym blogu gry, oprócz pełnego opisu wszystkich poprawek, można odnaleźć krótką wiadomość od jednego z twórców:Wszystko, co zostało do naprawienia, to były pomniejsze błędy, rzeczy trudne do reprodukcji albo bardzo rzadko występujące problemy. Innymi słowa, gra nawet z nimi działała stabilnie, co jest oczywistością, jeżeli mówimy o stabilnych buildach Factorio. Jednak najwidoczniej taki dobór słów był błędny, patrząc na to, że niektóre media nazwały nasze ostatnie wydanie „dość zbugowanym”. Dlatego jestem podekscytowany tym, że dotarliśmy do punktu, w którym na naszym forum nie ma już zgłoszonego żadnego problemu. Można to porównać do sytuacji, kiedy porządnie posprzątasz w kuchni i możesz znowu zacząć gotować coś nowego.
Jak widać, deweloperzy podeszli do sprawy bardzo ambitnie i do serca wzięli sobie wszystkie komentarze, które pojawiły się po wyjściu wersji 1.0. Oprócz naprawienia błędów wczorajszy patch poprawił też istniejące już mechaniki. Jedną z nich jest możliwość odwracania niektórych planów budowy. Twórcy w końcu ugięli się pod naporem próśb ze strony graczy i wprowadzili tę długo oczekiwaną nowinkę. Czesi usprawnili również sposób poruszania pająkami oraz skrócili czas autozapisu gry.
Źródło:
"Ness" - GRY-OnLine 2021-01-31 07:56:01